-->

9 najbardziej motywujących piosenek



 Skąd brać motywację? Jak wytrwać w postanowieniach? Co robić, aby się chciało? 
Dziś przedstawię Ci 9 moich ulubionych piosenek, które zawsze dają mi kopa do działania :)
Niestety, albo i stety, moim gatunkiem muzycznym jest rap, więc jeśli ten typ muzyki Ci nie odpowiada to znaczy, że ten post nie jest dla Ciebie i zapraszam Cię do poczytania innych wpisów :)



Muzyka jest elementem, dzięki którym duża część sportowców, także tych zawodowych, motywuje się do działania lub wprowadza się w stan doskonałości tzw. Up time lub "Tu i teraz", który jest niezbędny na zawodach lub turniejach. Jednak nie może być przypadkowa,  muzyka powinna być starannie dobrana, ponieważ w zależności od tego czego słuchamy takie odczuwamy emocje np. smutek, spokój, rozdrażnienie, czy właśnie ogromna motywacja lub pewność siebie. To co słuchamy, koduje się w naszej podświadomości, czy nam się podoba czy nie.




1.Zeus-  Świt

"Kiedy rano patrzę na swoją twarz w lustrze, mówię sobie sam „masz dar, skup się",
Weź się w garść i każdego dnia i pracuj na ten plon, który zbierzesz pojutrze.
Niewiele osiągniesz w sekundę - w tyle gasną ci, co sprzedają skórę, Przestań się dziwić, że masz ciągle pod górkę, skoro się pchasz na samą górę."







2.Polska wersja- Lepiej to zostaw

"Jeśli czujesz, że coś Ci zabiera tlen,
Lepiej to zostaw, lepiej to zostaw,
Jeśli widzisz, że realne nie jest snem,
Bierz to co los da, bierz to co los da."







3.Kękę- Presja

"Trochę tak jest że jak walczysz i szarpiesz o życie
Idziesz po swoje
Coś pojawi się, a drugie zniknie.
 Z każdej strony ktoś od ciebie wymaga, 
Masz ambicje konkretne 
To i sobie narzucasz swój standard
Lecz jak spytasz, czy bym chciał się zamienić: Nigdy w życiu!
Mimo tych nacisków i presji."





4.Najlepszy przekaz w mieście- Zawsze do celu

"Olej co mówią o tobie wszyscy
masz swój cel inny od wszystkich
Masz wartość większą od pieniędzy
Tylko trening pozwoli być najlepszy
Chociaż szczyt jest bardzo wysoko
Jesteś w stanie sięgnąć go całym sobą..."







5. Jacek MEZO Majer- MUZYKA, SPORT, MOTYWACJA

"Lubię biec na dyszkę, lubię mieć zadyszkę czuć powietrze chłodne, kręcić czasy dobre
Rano dobre tempo, dobra prędkość czyste niebo nade mną , czysta przyjemność
Raz, dwa, raz, też to znasz, czujesz jak, wpadasz w trans
Pełen gaz, nie ma dla ciebie niezdobytych tras
Tylko ty i czas..."



6.Hans Solo- Dopóki jestem

"To nie tak, żeby brać to co dają
Tylko ambitni na podium stają. Mierzyć wysoko, i wierzyć w to mocno. 
Nawet jak przegrasz, zostaje ci godność. Dzięki niej stajesz, i biegniesz dalej. 
Prosto do celu, by w końcu go osiągnąć. Tylko z bajek wygnano realia,
A tu poznajesz, co to jest prawda. Lecz póki jesteś, i póki biegniesz, 
Cel jest przed tobą i w końcu tam będziesz. Dopóki jesteś."





7.Zeus- Orinoko flow

"Zaczynasz płynąć z czasem, błyszcząc. Słońce grzeje.
I z czasem spotykasz tych, co widzą w Tobie siebie.
Jesteś błogosławieństwem. Świat wokół Ciebie ożywa, musisz tylko być."





8.Kękę- Zmysły

"Wyostrzone mam zmysły, całą siłę kieruje na siebie, Chcesz ze mną iść w tym, zamknij oczy podnieś w górę ręce,
Wyostrzone mam zmysły, całą siłę kieruje na siebie, Chcesz ze mną iść w tym to zamknij oczy podnieś w górę ręce..."




9.Kękę- Na drodze

"I powoli jak już uczysz się chodzić, patrz uważnie pod nogi, by móc biec, biec, biec, biec,
Bądź spokojny kiedy zaczną coś gadać, znaczy, że im przeszkadza, też chcą mieć, mieć, mieć, mieć
Co od Ciebie dziś zależy to dawaj, reszta przyjdzie Ci sama, ja to wiem, wiem, wiem, wiem..."







Starałam się dobierać piosenki nie zawierające wulgaryzmów, jednak jeśli takowe się znajdą (a znajdą się na pewno :))- bardzo za to przepraszam! :)  KOLEJNOŚĆ JEST PRZYPADKOWA!




Ola.




11 komentarzy:

  1. Ojejku, te wszystkie piosenczeki są cudowne, nie potrafiłabym wybrać jednej <3 <3 !

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam żadnej ;D Jak to jest możliwe?! ;o Czyżbym nie potrzebowała motywacji? :D Oczywiście, że potrzebuję ;) Jednak mnie motywują inne piosenki ;) Kwestia gustu, chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mimo, że obecnie przerzuciłam się na inny typ muzyki to te piosenki znam :D są faktycznie motywujące :) być może przez to, że osoby, które je tworzyły same sporo w życiu przeszły ;)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słucham rapu mimo tego niektóre teksty nawet mi się spodobały :D
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnej z nich, więc chętnie posłucham :)
    Mogłabyś poklikać w linki w poście TU ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie mój klimat muzyki :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim gatunkiem jest raczej reggae, chociaż rapu też słucham. Zeus na pewno bardzo motywuje nie tylko Ciebie, uwielbiam jego muzykę! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście na co dzień słucham innych gatunków muzyki, co nie zmienia faktu, że mam wielki szacunek dla tych raperów za ich teksty.
    To prawda, czasem motywują jak nic innego ;D
    TROL

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że chcesz skomentować! Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy :)

O mnie

Ola,
szesnastolatka, pasjonatka sportu i zdrowego odżywiania. Uwielbia czytać dobre książki i słuchać dobrej muzyki. Instagram: brunettefitpower
Więcej w zakładce "O mnie i o blogu"

Obserwatorzy