-->

Recenzja pozytywnego kalendarza na 2k17

Miniony rok definitywnie nie był dla mnie rokiem planowania i organizacji. Mimo tego, że miałam kalendarz- nie korzystałam z niego, dlatego w tym roku postanowiłam staranniej dobrać swój terminarz, żeby milej się z nim pracowało. 
Mój wybór padł na kalendarz Dagmary Skalskiej, który zatytułowany jest jako Rok pozytywnej zmiany. Tytuł komercyjny, fakt, ale wnętrze kalendarza jak dla mnie jest na prawdę przemyślane i dobrze zaplanowane :)
kalendarz motywacyjny | organizacja


Rok pozytywnej zmiany Dagmary Skalskiej

Główna część kalendarza, czyli podział roku na dni tygodnia prezentuje się tak jak poniżej.
Na dwóch stronach znajdują się 3 dni (poniedziałek, wtorek, środa) lub 4 dni (czwartek, piątek i sobota+niedziela)
Poszczególny dzień jest rozpisany na godziny od 7.00 do 22.00, ponadto zaznaczono tu pory posiłków, które w moim przypadku nie do końca pokrywają się z rzeczywistymi godzinami, ale to drobnostka ;)
W każdym tygodniu, w rogu prawej strony mamy wyzwanie tygodnia np. wyzwanie tygodnia na pierwszy tydzień stycznia to bycie obecnym w każdej chwili, bycie tu i teraz. Nie odbieganie myślami w przyszłość, ani przeszłość. Skupienie się na teraźniejszości
.

Na początku kalendarza jest takie coś jak "Mój miesięczny plan" gdzie jest złota myśl i miejsce na wypisanie swoich celów na dany miesiąc.
W środku terminarza jest mnóóóstwo zdjęć, rad i cytatów oraz parę przepisów.





A resztę...? A resztę zobaczcie sami :)
Jak dla mnie kalendarz na prawdę spoko, fajnie podzielony. Bardzo podoba mi się sposób w jakim jest wydany. 
Mogę śmiało go Wam polecić, a ocenę daję 8/10 :)
Kalendarz dostępny w Empiku stacjonarnie i internetowo ;)

Chciałabym Wam tylko powiedzieć, że w ten poniedziałek zaczęłam redukcję więc trzymajcie za mnie kciukasy :)
I zapraszam na: oladreamer, czyli mój Instagram
Buziaki ;*



Ola.






6 komentarzy:

  1. Really like your blog!Nice post! <3

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się bardzo ładnie:)
    Bardzo dobrze napisany post :) Pozdrawiam.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy kalendarz :) czasem potrzeba nam odrobiny motywacji, a cytat, czy takie zadanie świetnie w tym pomoże :)
    życzę powodzenia z redukcją! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I loved it, how beautiful.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo podoba mi się pomysł z tym kalendarzem :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy kalendarz :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że chcesz skomentować! Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy :)

O mnie

Ola,
szesnastolatka, pasjonatka sportu i zdrowego odżywiania. Uwielbia czytać dobre książki i słuchać dobrej muzyki. Instagram: brunettefitpower
Więcej w zakładce "O mnie i o blogu"

Obserwatorzy