-->

Ciasto fasolove 1000kcal


Dzisiaj wstawiam przepis na fasolove love :) Na instagramie bardzo wam się spodobał dlatego postanowiłam, że wleci też na bloga no bo wiadomo, przepisy pod zdjęciami szybko się gubią, a na blogu jest wszystko ładnie poukładane i zawsze można tu wrócić :)
Dla tych, którzy jakimś cudem trafili tu w inny sposób niż przez klik w bio na moim insta to zapraszam was właśnie tam, bo to tam najwięcej się dzieje! INSTAGRAM-KLIK 💕



Przepisik:

Składniki:

-2 jajka
-50 g odżywki białkowej
-banan
-20 g kakao
-2 łyżeczki proszku do pieczenia
-2 łyżeczki cynamonu
-puszka czerwonej fasoli oczywiście 👧


Wszystkie składniki blendujemy na gładką masę i pieczemy przez 40-45minut w 190C


Ja do udekorowania użyłam pokrojonego w plasterki jabłka, posypanego cynamonem, po bokach posypałam otrębami pszennymi.

Makro dla całej blachy (bez dodatków typu jabłka, orzechy, polewa itp.):
Białko- 93g
Tłuszcz- 21g
WW- 87 g
wartość kaloryczna- ok.980 kcal


A tu to samo ciasto ale w okrągłej foremce- SZTOSSSS 💪💞😛



Jeśli zrobiliście- koniecznie dajcie mi znać, oznaczając mnie na swoich wypiekach na insta lub tu w komentarzach, a ja tymczasem życzę wam smacznego!
Buziaki :*




Ola.

1 komentarz:

Fajnie, że chcesz skomentować! Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy :)

O mnie

Ola,
szesnastolatka, pasjonatka sportu i zdrowego odżywiania. Uwielbia czytać dobre książki i słuchać dobrej muzyki. Instagram: brunettefitpower
Więcej w zakładce "O mnie i o blogu"

Obserwatorzy